Neužmirštami pasivaikščiojimai po Paryžių

Lapkričio pradžioje Punsko Kovo 11-osios licėjus suorganizavo jaunimui įdomią kelių dienų ekskursiją į Paryžių. Prieš metus keliavome po Italijos miestus, dar anksčiau buvome Londone, o šiais metais nuvykome į Prancūzijos sostinę – Paryžių. Važiavome autobusu. Kelionė buvo ilga, tačiau laiką praleidome labai smagiai.

Pirmąją dieną lankėme Eiffelio bokštą. Buvome net trečiame – pačiame aukščiausiame aukšte. Iš ten atsivėrė įspūdingi vaizdai. Galėjome pamatyti visą Paryžių ir juo žavėtis. Po to nuvykome prie Šv. Jėzaus Širdies bazilikos (Sacre Coeur). Pastatas labai gražus  – tiek savo išore, tiek vidumi. Ši bažnyčia yra pačioje kalvos Monmartre viršūnėje. Tai balta romantinio- bizantinio stiliaus katalikų bažnyčia. Aplankę šventovę, pasivaikščiojome po Monmartre rajoną. Čia visad pilna artistų, kurie susėdę tapo nuostabius paveikslus. Nuėjome prie pastato, kur kažkada gyveno žinomas tapytojas Vincentas Van Gogas.

Kitą dieną pradėjome nuo Per Lašezo ( Père-Lanchaise) kapinių lankymo. Šias kapines dauguma žmonių laiko pačiomis gražiausiomis. Čia palaidota daug žymių veikėjų,  kaip Friderikas Šopenas, Oskaras Vaildas ar “The Doors” grupės dainininkas Jim Morrison. Kitos lankytinos vietos irgi įspūdingos. Patiko pabūti prie Panteono, pasivaikščiojome po Liuksemburgo parką. Smagu, kad pavyko mums aplankyti Notre-Dam katedrą, pamatyti siauriausią visame Paryžiuje gatvelę.

Trečią dieną mūsų tikslas buvo apsilankyti visiems žinomame muziejuje – Louvre. Ten matėme paveikslą “Mona Lisa” ir daug kitų įspūdingų meno kūrinių. Muziejus labai didelis, todėl skubėjome ir stengėmės pamatyti kuo daugiau. Vakare plaukėme Senos upe. Kruizas buvo nepaprastas – galėjome stebėti naktinį Paryžiaus gyvenimą bei apšviestą Eiffelio bokštą. Vakaras buvo gražus, tad matyti Paryžiaus vaizdai ilgai išliks mūsų atmintyje.

Paskutinę dieną praleidome labai aktyviai – nuvykome į Disneilendą. Ši diena mums buvo pati linksmiausia. Galėjome pasijusti filmų herojais, mažais vaikais. Galėjome persikelti į filmų pasaulį ir tapti jų dalimi. Manau, kad visi smagiai leido laiką.

Ši kelionė mūsų atmintyje išliks ilgai. Tai buvo gražios ir prasmingos moksleiviškų dienų akimirkos. Labai smagu, kad kartu su draugais ir mokytojais galime keliauti po pasaulį! Mokinių vardu norėčiau ypatingai padėkoti mokytojai Irenai Nevulienei – šios išvykos organizatorei bei koordinatorei.

Simona Zubavičiūtė

Įrašas paskelbtas temoje Naujienos. Išsisaugokite pastovią nuorodą.